Sayfalar

4 Kasım 2013 Pazartesi

Google Forms'un da Katkılarıyla "Flipped Classroom" için Ufak bir Fikir


"Flipped Classroom" için Ufak bir Fikir: "WORD HUNT" = "KELİME AVI"


"Flipped Classroom" u geçen yıldan beri sınıflarımda uyguluyorum. Daha önceki yazılarıma da göz atarsanız bu konuyla ilgili bir çok yeni fikirle karşılaşabilir, kimbilir belki siz de bunu sınıflarınıza uyarlayabilirsiniz.

Bu yeni yazımda, yine derse hazır (kafasında soru işaretleri uyandırılmış) öğrenciler oluşturmak için bir fikir önereceğim. "Kelime Avı"

Bu yöntemi geçtiğimiz haftalarda ilk kez "Polinomlar" konusuna başlarken uyguladım. Tabiki yardımcılarım "Google Uygulamaları" nı da  kullanarak öğrencileime dersten önceki akşam bir "Google Forms" dosyası oluşturdum.






Bu dosyaya "Polinomlar" konusunun anahtar kelimelerinden oluşan kelime avının görselini ekledim ve öğrencilere mail attım.









Onlardan yanıtlar geldikçe herkesin ertesi günkü yeni ders için biraz daha hazırlıklı olduklarını hissettim. Bu  olay onlarda bir taraftan soru işaretleri oluştururken, bir taraftan da onları kitaplarını açarak ders öncesi şöyle bir araştırmaya sevk ediyor.

Sizce de denemeye değmez mi??












Hiç yorum yok: